Przejdź do głównej zawartości
Kylie Jenner urodziła

O tym, że kylie Jenner jest w ciąży mówiono od miesięcy, ale nikt z rodziny Kardashianów nie potwierdzał niecodziennego stanu celebrytki. Niektórzy byli przekonani o ciąży Kylie, a niektórzy  sądzili, że to totalna plotka. Trudno było powiedzieć, która grupa ma rację, ponieważ nikt nie przyłapał 20 -latki z ciążowym brzuszkiem, a wspomniane wcześniej Kardashianki nic nie mówiły na ten temat. Fani Kylie widzieli masę podpowiedzi na snapie. Kilka dni przed samym porodem celebrytka została przyłapana na zakupach gdzie  między innymi kupiła butelkę dla dziecka.

O swoim porodzie Kylie Jenner napisała na Instagramie gdzie przepraszała fanów za to, że ukrywała ciążę, jednak jak sama mówiła chciała mieć ten czas tylko dla siebie. Córka celebrytki przyszła na świat 1 lutego.
„Przepraszam Was za ciągłe trzymanie was w niepewności. Rozumiem, że przyzwyczailiście się do podróżowania razem ze mną przez życie. Moja ciąża była jedyną rzeczą którą chciałam ukryć przed Światem. Wiedziałam, że muszę przygotować się do tej życiowej roli w sposób jak najbardziej pozytywny, bezstresowy i w zdrowiu. Nie było mowy o ujawnieniu tej informacji komukolwiek spoza rodziny. Wiedziałam, że moje dziecko będzie czuć każdy mój stres i każdą moją emocję, więc postanowiłam zrobić to w ten sposób - wszystko dla naszego małego życia i naszego szczęścia.

Ciąża była najbardziej pięknym, dającym siłę i zmieniającym życie doświadczeniem jakie miałam do tej pory i w sumie to już za tym tęsknię. Bardzo doceniam moich przyjaciół, a szczególnie moją rodzinę za pomoc w utrzymaniu tego wyjątkowego momentu w moim życiu, tak intymnym i prywatnym jak tylko się dało. Moja piękna i zdrowa dziewczynka przyszła na świat 1 lutego i nie mogłam doczekać się momentu, w którym podzielę się tym szczęściem z Wami. Nigdy nie czułam takiego szczęścia i miłości. Dziękuję za zrozumienie.” -możemy przeczytać w wiadomości od Kylie.

tutaj możecie znaleźć filmik z całej ciąży Kylie. Uwaga jest on naprawdę wzruszający.

Teraz czekamy na poród Khloe Kardashian, której poród zbliża się wielkimi krokami!!!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Mamy przyjemność ogłosić, że styczeń dobiega końca a wraz z tym wprowadzamy nową serię na naszym blogu…będziemy w niej ogłaszać…no właśnie za chwilę sami się przekonacie co będziemy w niej ogłaszać :), więc czytajcie dalej. Najlepszy serial stycznia:  Jak dla nas jednogłośnie styczniem zawładnęły dwa seriale nie mogłyśmy dogadać się, który z nich jak dla nas wygrywa więc podajemy dwa Riverdale i Game of Thrones. Są to dwa kultowe seriale, które są przeznaczone dla kobiet jak i dla mężczyzn. Riverdale może zaciekawić wątkiem miłosnym jak i kryminalnym, będzie odpowiedni dla osób od około 13-14 lat. Z kolei serial Game of thrones jest specyficznym serialem, spodoba się osobom, które nie brzydzą się widokiem zbyt dużej ilości krwi oraz, brutalnych scen, ponieważ tam one się przewijają. Zaciekawia dużą ilością akcji, która jest szybka i bardzo zaskakująca. Ciężko dobrze go zareklamować bo po prostu trzeba samemu zobaczyć :). Najładniejsza kreacja na czerwonym dywanie w stycz
Karolina pisarek  najlepszą, polską modelką roku Według magazynu Fashion.Tv Karolina Pisarek została uznana za modelkę roku! Gala odbyła się w biurowcu Senator w Warszawie. Karolina Pisarek brała udział w 5 edycji programu Top Model i zajęła 2 miejsce. Jurorzy od początku byli zachwyceni Karoliną, która mimo tego, że nie była ,,wystarczająco'' wysoka radziła sobie świetnie. Od zakończenia przygody w programie Karolina ma za sobą mnóstwo okładek i sesji zdjęciowych. Modelka podpisała również wielomiesięczny kontrakt w Azji, a jak narazie to  dopiero początek według modelki!!! ''Dziękuje mojemu niezawodnemu teamowi @avantmanagement za pomoc i jakże profesjonalną pracę! Wsparcie, jakie od Was otrzymuje, jest bezcenne. To szczęście jest być w tak cudownym gronie ludzi, którzy dodają skrzydeł!#love #modeloftheyear dziękuję @fashiontvpl za tytuł <3 Bardzo doceniam”!